Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering

Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering Forstør

240,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Der er hård konkurrence om kundernes opmærksomhed, og derfor bliver behovet for at optimere investeringerne i markedsføringen af stadigt større betydning. Forfatteren gennemgår i denne bog planlægning og evaluering af den vellykkede reklamekampagne.

Bogen er klar og kontant.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Ole E. Andersen
Sideantal: 70
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Grafisk Litteratur
Bredde: 168 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 8 mm
Vægt: 203 g
Udgivelsesdato: 31 Aug 2009
Oplagsdato: 31 Aug 2009
Varefakta
Reference

b-9788791171871

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering Grafisk Litteratur