Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering

Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering Forstør

240,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Der er hård konkurrence om kundernes opmærksomhed, og derfor bliver behovet for at optimere investeringerne i markedsføringen af stadigt større betydning. Forfatteren gennemgår i denne bog planlægning og evaluering af den vellykkede reklamekampagne.

Bogen er klar og kontant.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Ole E. Andersen
Sideantal: 72
Sprog: Dansk
Omslagsillustrator: Henrik Birkvig
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 2
Udgiver: Grafisk Litteratur
Udgivelsesdato: 17 Mar 2014
Oplagsdato: 17 Mar 2014
Varefakta
Reference

b-9788791171482

Udgivelsesår

2014

Sprog

Dansk

Reklamekampagnen - Analyse - Planlægning - Evaluering Grafisk Litteratur