Marketing 3.0

Marketing 3.0 Forstør

499,95 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Kan virksomheder både arbejde for menneskeheden og for profitten? Det mener en af verdens mest betydningsfulde businesstænkere marketingguruen Philip Kotler. Faktisk er de nødt til at kunne begge dele, hvis de skal overleve i en tid, hvor sociale medier giver kunderne stadig større magt, og verden står over for store udfordringer.

Tidens forbrugere efterspørger ikke alene et godt produkt, men ansvarlige virksomheder, der tager verdens problemer alvorligt og imødekommer forbrugernes behov for mening og åndelighed. Det er budskabet i Marketing 3.0. Bogen, hvor Philip Kotler og medforfatterne, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan, lancerer en nye retning inden for markedsføring: Marketing 3.0.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Philip Kotler / Iwan Setiawan / Hermawan Kartajaya
Sideantal: 202
Sprog: Dansk
Originaltitel: Marketing 3.0
Originalsprog: Engelsk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: L&R Business
Bredde: 159 mm
Højde: 233 mm
Dybde: 18 mm
Vægt: 503 g
Udgivelsesdato: 10 Aug 2010
Oplagsdato: 20 Nov 2012
Varefakta
Reference

b-9788711411841

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk