Markedsføringskrigen

Markedsføringskrigen Forstør

240,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Denne strategimættede bog giver personer, der beskæftiger sig med marketing, nøglen til at kæmpe deres kamp rigtigt: Defensiv eller offensiv krig, flankekrig eller guerillakrig. Den bringe rogså nye, dybdegående analyser af nogle af de største markedsføringssucceser og -brølere i de sendste to årtier - herunder Volkswagen, Sony, Coca-Cola, Budweiser, IBM og McDonald's - sammen med kommentarer til vellykkede eller mislykkede fornyelser af reklamekampagner. Markedsføringskrigen er en bog, der ikke kan undværes. Den beskriver spillets regler og fører frem til den næste markedsføringsgeneration.

Udtalelse om bogen fra Newsweek:

"En anderledes bog til erhvervslivet: Klokkeklare råd, skarpt formuleret og med et minimum af udenomssnak".

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jack Trout / Al Ries
Sideantal: 219
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Marianne Stig Duehart
Originaltitel: Marketing Warfare
Originalsprog: Engelsk
Produktvariant: Hæftet
Oversætter: Forlaget Birmar
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Forlaget Birmar
Bredde: 198 mm
Højde: 211 mm
Dybde: 17 mm
Vægt: 520 g
Udgivelsesdato: 03 Jan 2010
Oplagsdato: 03 Jan 2010
Varefakta
Reference

b-9788791269622

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk