LEGO. Sådan omskrev LEGO reglerne for innovation og erobrede legetøjsindustrien

LEGO. Sådan omskrev LEGO reglerne for innovation og erobrede legetøjsindustrien Forstør

299,95 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Historien om den verdensberømte legetøjsvirksomheds fald i 2003 og den spektakulære genkomst på det internationale marked er et af de helt store dramaer i nyere erhvervshistorie. LEGO-professor David C. Robertson har gransket de innovationsværktøjer, som LEGO bruger, og som enhver virksomhed kan tage i anvendelse for at fremme deres eget arbejde med innovation, kreativitet og produktudvikling.

David Robertson har haft fuld adgang til alle LEGOs arkiver og til samtaler og interviews med LEGOs ledergruppe, herunder CEO Jørgen Vig Knudstorp, samt designere og øvrige medarbejdere. Det har resulteret i en enestående beretning om LEGOs unikke innovationskultur og forretningsprincipper. Ifølge forfatterne får læseren her for første gang indsigt i, hvordan LEGO drives.

”En fascinerende bog. Historien om, hvordan LEGO kom faretruende tæt på katastrofen, men forvandlede sig til en af de mest succesfulde og innovative virksomheder i verden, er både inspirerende og et meget konkret lærestykke.” Chris Anderson, forfatter til bestsellerne The Long Tail og Makers.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: David Robertson / Billy Breen
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Lindhardt Og Ringhof
Bredde: 160 mm
Højde: 234 mm
Dybde: 31 mm
Vægt: 781 g
Udgivelsesdato: 20 Aug 2013
Oplagsdato: 20 Aug 2013
Varefakta
Reference

b-9788711401040

Sprog

Dansk

LEGO. Sådan omskrev LEGO reglerne for innovation og erobrede legetøjsindustrien Lindhardt Og Ringhof