Klima på den strategiske agenda

Klima på den strategiske agenda Forstør

199,95 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Stadig flere virksomheder indser, at de skal være fremsynede i deres tilgang til klimadagsordnen, både for klimaets og for konkurrencefordelenes skyld. Det handler om at gå forrest og gribe en mulighed, som danske virksomheder har oplagte chancer for at udnytte - bl.a. fordi andre danske virksomheder allerede har sået goodwill globalt.

Mange virksomheder beslutter sig for at få en klimastrategi, men de er usikre på spørgsmål som indhold, organisering, valg af omfang, off-setting og lignende. En god klimastrategi skal kunne omsættes i praksis og kommunikeres til omverdenen og finde vej til kunderne og medarbejderne igennem alle kanaler. Det hjælper Klima på den strategiske agenda i danske virksomheder med.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Lars Bo Hansen
Sideantal: 128
Sprog: Dansk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Børsen
Bredde: 120 mm
Højde: 184 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 208 g
Udgivelsesdato: 30 Apr 2009
Oplagsdato: 05 Nov 2009
Varefakta
Reference

b-9788776644444

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk