Key Account Manager

Key Account Manager Forstør

199,95 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Markedssituationen kræver, at sælgerne er godt forberedte, når de møder kunderne. Den øgede grad af professionalisme gælder både ved det første møde med den potentielle kunde, og når det handler om perspektivet og det langsigtede samarbejde.
Sælgeren vil i bogen blive udfordret og inspireret med en lang række værktøjer, anbefalinger og metoder, der vil anspore salget til ny og ekstra kraft. Et af nøglebudskaberne fra tre af de mest erfarne eksperter i Danmark, når det gælder salg, er, at sælgerne i stadig stigende grad skal sætte fokus på kundens udbytte - gennem en langt dybere forståelse af kundens forretningsmæssige situation. Således opbygges og understøttes de langvarige relationer, der kan løfte en kunde til en key account - en nøglekunde.
Key Account Managergiver en lang række redskaber til, hvordan salgsafdelingen, salgsteamet og den enkelte sælger både praktisk og mentalt forbereder sit samarbejde med de prioriterede kunder. Bogen giver et godt overblik over de udfordringer fremtidens "tunge sælger", key account manageren, står over for, og en række bud på, hvordan salg og samarbejde kan løftes til nye højder!

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jens Refshøj / Torben Ulrich / Mogens Bjerre
Sideantal: 143
Sprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Børsen
Bredde: 130 mm
Højde: 175 mm
Dybde: 13 mm
Vægt: 177 g
Serie: Kort til viden
Udgivelsesdato: 24 Nov 2008
Oplagsdato: 14 Apr 2009
Varefakta
Reference

b-9788776643270

Udgivelsesår

2008

Sprog

Dansk