Hvad er meningen med virksomhedens logo?

Hvad er meningen med virksomhedens logo? Forstør

250,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

I denne bog præsenterer forfatteren 35 virksomheder fra de blev grundlagt og fik deres første logo til det logo, vi kender i dag. Desuden er der mere end 100 supplerende eksempler på mærker, hvor baggrunden for deres tilblivelse er gennemgået.
At arbejde med et logo, forudsætter en stor indlevelse i virksomhedens historie og idé. Her forenes strategisk tænkning med design. I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Ian Wisler-Poulsen
Sideantal: 97
Sprog: Dansk
Produktvariant: Ingen
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Grafisk Litteratur
Bredde: 200 mm
Højde: 277 mm
Dybde: 8 mm
Vægt: 382 g
Udgivelsesdato: 24 Apr 2005
Oplagsdato: 24 Apr 2005
Varefakta
Reference

b-9788791171208

Sprog

Dansk

Hvad er meningen med virksomhedens logo? Grafisk Litteratur