Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke

Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke Forstør

370,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Hvorfor formår nogle virksomheder at tage springet fra at være gode til at være fantastiske, mens andre virksomheders resultater forbliver på det jævne?
Det spørgsmål forsøger Jim Collins - medforfatteren til bestselleren Built to Last (Skabt til succes) - at besvare.
Gennem et omfattende researcharbejde fortæller han i denne opsigtsvækkende bog om de krav, der stilles til virksomheder, som vil hæve sig op over det almindelige. Vil gå fra Good til Great - og blive der.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: James C. Collins
Sideantal: 315
Sprog: Dansk
Originalsprog: Engelsk
Produktvariant: Hæftet
Oversætter: Annette Rosenberg
Oplag: 5
Udgave: 2
Udgiver: Børsens Forlag
Bredde: 162 mm
Højde: 235 mm
Dybde: 27 mm
Vægt: 622 g
Udgivelsesdato: 28 Mar 2004
Oplagsdato: 29 Sep 2008
Varefakta
Reference

b-9788776640118

Udgivelsesår

2002

Sprog

Dansk

Good to great - hvorfor nogle virksomheder tager springet fra god til fantastisk - og andre ikke Børsens Forlag