Anbefalet - Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Anbefalet - Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale Forstør

99,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: J. Christian Andersen
Sideantal: 124
Sprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Books On Demand
Bredde: 135 mm
Højde: 215 mm
Dybde: 7 mm
Vægt: 177 g
Udgivelsesdato: 02 Nov 2015
Oplagsdato: 03 Nov 2015
Varefakta
Reference

b-9788771703764

Udgivelsesår

2013

Sprog

Dansk

Anbefalet - Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale Books On Demand