Læsning der lykkes - inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen

Læsning der lykkes - inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen Forstør

299,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Læsning der lykkes - inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen

Læsning der lykkes – inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse og skriveundervisningen har sit fokus rettet mod læse- og skriveundervisning af de elever, der har særlige vanskeligheder. Udgangspunktet er, at de er en del af en differentieret undervisning i den almindelige klasse.

Gruppen af elever med opmærksomhedsforstyrrelser skal være aktive deltagere i undervisningen i klassen og dermed inkluderes i læringsfællesskabet. Nøgleordet i den forbindelse er struktur – men struktur på en særlig måde.

I bogen er der konkrete eksempler på, hvordan læreren kan hjælpe eleverne med at læse og skrive, hvilke opgaver eleverne kan få, og hvordan de konkret er udformet. Bogen bygger på relevant empiri og forskning, men med den praktiske planlægning og gennemførelse af læse- og skriveundervisningen for øje.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Laura Emtoft / Sofia Esmann
Sideantal: 144
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Dafolo
Serie: Inkluderende læringsfællesskaber
Udgivelsesdato: 28 Aug 2012
Oplagsdato: 28 Aug 2012
Varefakta
Reference

b-9788772817248

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Læsning der lykkes - inklusion af elever med opmærksomhedsforstyrrelser i læse- og skriveundervisningen Dafolo