Krisekommunikation

Krisekommunikation Forstør

138,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Kriser fylder meget i medierne; fra naturkatastrofer til politikere der bliver fanget i at lyve til virksomheder, der berettiget eller uberettiget kommer ud i et stormvejr. Denne bog handler om organisationer i krise, og hvordan der kommunikeres i disse situationer hvem der kommunikerer, hvorfor og hvordan. Bogen er en introduktion til, hvordan forskningen forstår og undersøger kriser og krisekommunikation. Krisekommunikationsforskningens mål er at bidrage til en bedre forståelse af kommunikationssituationen, hvad der påvirker den, tolkningen af kommunikationen samt af de samfundsmæssige konsekvenser. Bogen henvender sig til kommunikations- og mediestuderende, men kan også være af interesse for mange andre, der ønsker en kort introduktion til krisekommunikation.

Orla Vigsø er uddannet i Århus, tidligere professor i retorik, nu ansat ved Institut for journalistik, medier og kommunikation, Göteborgs Universitet.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Orla Vigsø Sørensen
Sideantal: 123
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 155 mm
Højde: 230 mm
Dybde: 8 mm
Vægt: 223 g
Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation
Udgivelsesdato: 14 Jun 2015
Oplagsdato: 14 Jun 2015
Varefakta
Reference

b-9788759319314

Sprog

Dansk