Kom ud over rampen - Effektiv formidling, content marketing og kommunikation

Kom ud over rampen - Effektiv formidling, content marketing og kommunikation Forstør

248,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Der er masser af faglig formidling og kommunikation i magasiner og fagblade, på museer og udstillinger, på hjemmesider, i apps, i oplevelsescentre, i personlig rådgivning, i tv-udsendelser og i kampagner. Bag formidlingen står fagjournalister, kommunikationsfolk, marketers, udstillingsansvarlige, fageksperter, offentlige myndigheder, undervisere, redaktører og rådgivere. På trods af omfanget af faglig formidling i praksis er området overraskende uopdyrket, når det gælder fælles teorier og modeller at arbejde efter. Det gør denne bog noget ved. Med fokus på faglig formidlings effekter præsenterer Kom ud over rampen en række nye strategiske modeller til den overordnede planlægning, uanset om indholdet er viden, kultur, oplevelser, information, forskning, kunst eller andet. Med sine mange nye indsigter, teorier, cases og modeller er Kom ud over rampen både en grundbog og en værktøjskasse til de centrale overvejelser omkring fx målgrupper, fagligt vs. populært samt valg af indhold og form. Bogens modeller kan bruges til at tilrettelægge indhold, så brugerne bliver opmærksomme på det, motiveres og bliver klogere (eller ændrer holdning og adfærd), og de kan bruges til at vurdere og optimere eksisterende faglig formidling for at afdække helt nye målgrupper og potentialer.

Flere detaljer

Beskrivelse
Sideantal: 200
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 172 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 22 mm
Vægt: 564 g
Udgivelsesdato: 02 Dec 2014
Oplagsdato: 02 Dec 2014
Varefakta
Reference

b-9788759319895

Sprog

Dansk

Kom ud over rampen - Effektiv formidling, content marketing og kommunikation Samfundslitteratur