International markedsføring - lærebog

International markedsføring - lærebog Forstør

550,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Undervisningsmaterialet omfatter:
Lærebog
Cases og opgaver (udkommer januar 2016)
E-læringsmateriale på bogens website.

Flere detaljer

Beskrivelse
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 5
Udgiver: Trojka
Bredde: 192 mm
Højde: 251 mm
Dybde: 38 mm
Vægt: 1760 g
Udgivelsesdato: 09 Aug 2015
Oplagsdato: 23 May 2016
Varefakta
Reference

b-9788771540208

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk