International markedsføring - 4. udgave

International markedsføring - 4. udgave Forstør

529,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Kernestoffet i International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.

Denne lærebog er velegnet til markedsføringsøkonom-, finansøkonom-, handelsøkonom-, logistikøkonom-, serviceøkonom-, akademiøkonom-/merkonom-, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.

Trojkas undervisningsmateriale til International markedsføring omfatter følgende:

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mette Risgaard Olsen / Bjarne Warming Jensen / Kurt Jepsen / M.Fl
Sideantal: 732
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 4
Udgiver: Trojka
Bredde: 171 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 37 mm
Vægt: 1377 g
Udgivelsesdato: 26 May 2011
Oplagsdato: 29 Aug 2012
Varefakta
Reference

b-9788792098467

Udgivelsesår

2007

Sprog

Dansk