Innovation i danske virksomheder

Innovation i danske virksomheder Forstør

269,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien – i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger. Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde. Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder. Dansk erhvervslivs historie fortæller om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger. Nogle af disse virksomheder rager op f.eks. på grund af deres størrelse Også de mange små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt. De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Lars Gelsing (red.)
Sideantal: 178
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 155 mm
Højde: 232 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 306 g
Udgivelsesdato: 09 Dec 2012
Oplagsdato: 19 Jan 2016
Varefakta
Reference

b-9788759316771

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Innovation i danske virksomheder Samfundslitteratur