Håndbog i strategisk public relations

Håndbog i strategisk public relations Forstør

448,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Henrik Merkelsen (red.)
Sideantal: 300
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 171 mm
Højde: 242 mm
Dybde: 24 mm
Vægt: 816 g
Udgivelsesdato: 21 Dec 2009
Oplagsdato: 08 Feb 2015
Varefakta
Reference

b-9788759313138

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Håndbog i strategisk public relations Samfundslitteratur