Troværdighed kommer indefra! - Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation

Troværdighed kommer indefra! - Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation Forstør

160,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet troværdigheden. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!

I denne bog får du værktøjer til at:
• Bruge de sande historier og skabe troværdighed
• Udvikle kreative løsninger, som alle tager ejerskab af
• Spotte det, der kan gå galt - og afværge det, før det sker
Læs denne bog, hvis du er leder, kommunikationskonsulent, reklamemand/dame eller politiker. Det er simpelthen så enkelt at gøre det bedre, og alle kan mærke, den forskel det gør - med det samme! Find mere på www.trovaerdighed.dk
Indholdsoversigt Forord Introduktion Lusk, forvirring og tavshed Troværdighed og åbenhed er ikke det samme Hvad er virkeligt? Fra daglig gråd til kollegafrokoster i fritiden Mennesker kan faktisk godt lide forandringer Hav fokus på afsender i stedet for modtager Seks trin til at skabe troværdighed Når virksomheden er lille Find den gode historie Tak til

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Helle Bertram
Sideantal: 88
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Illustreret af: Carsten Islington
Udgiver: Handelshøjskolens Forlag
Bredde: 171 mm
Højde: 225 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 252 g
Udgivelsesdato: 21 Apr 2015
Oplagsdato: 21 Apr 2015
Varefakta
Reference

b-9788762904217

Udgivelsesår

2015

Sprog

Dansk

Troværdighed kommer indefra! - Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation Handelshøjskolens Forlag