Tilbage til virkeligheden - Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

Tilbage til virkeligheden - Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring.Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Rasmus Bech Hansen / Jens Martin Skibsted
Sideantal: 264
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Kontrapunkt, Bo Linnemann
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 140 mm
Højde: 202 mm
Dybde: 22 mm
Vægt: 347 g
Udgivelsesdato: 13 Nov 2013
Oplagsdato: 13 Nov 2013
Varefakta
Reference

b-9788702130065

Sprog

Dansk

Tilbage til virkeligheden - Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt Gyldendal