Strategisk kommunikation

Strategisk kommunikation Forstør

299,95 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

2. reviderede og udvidede udgave

Strategisk kommunikation er et fagområde i vækst. Private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer har stigende fokus på betydningen af god kommunikation.

Flere og flere ansættes derfor til at arbejde med kommunikation, og flere og flere interesserer sig for kommunikation. Denne bog giver en enkel introduktion til det strategiske arbejde med kommunikation. Den henvender sig derfor til den interesserede læser uden de store forkundskaber om strategisk kommunikation, uanset om bogen læses som del af pensum på en uddannelse, som led i kompetenceudvikling på jobbet eller ud fra en privat interesse i at sætte sig ind i et spændende område.

Bogen er en brugsbog, der hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk, når det drejer sig om strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde hjælpes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mia Femø Nielsen
Sideantal: 200
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Udgiver: Akademisk
Bredde: 154 mm
Højde: 227 mm
Dybde: 20 mm
Vægt: 459 g
Udgivelsesdato: 28 May 2014
Oplagsdato: 28 May 2014
Varefakta
Reference

b-9788750043980

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk