Spørg hvorfor - Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere

Spørg hvorfor - Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere Forstør

299,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse.

Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den? Bogen falder i tre dele: Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe. Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang. Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Louise Harder Fischer / Ida Borch.
Sideantal: 203
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Nyt Teknisk Forlag
Udgivelsesdato: 21 Jun 2012
Oplagsdato: 21 Jun 2012
Varefakta
Reference

b-9788757127430

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Spørg hvorfor - Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere Nyt Teknisk Forlag