Social kapital i organisationer - Ledelse, kommunikation og samarbejde

Social kapital i organisationer - Ledelse, kommunikation og samarbejde Forstør

399,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Social kapital handler om at sætte samarbejdet om kerneopgaven i fokus – og arbejde på måder, der fremmer oplevelsen af tillid og retfærdighed. Både forskning og erfaring viser, at medarbejdernes trivsel øges, samtidig med at effektiviteten højnes, når der arbejdes bevidst med social kapital.
Hvad gemmer sig bag begrebet ’social kapital’, og hvordan får vi organisationens sociale kapital til at vokse? Hvordan bringer vi social kapital ind i organisationens hverdag – på alle niveauer?
Disse og mange andre spørgsmål belyses i Social kapital i organisationer, hvor social kapital knyttes til den systemiske tanke. Gennem en inspirerende blanding af teori og praksisfortællinger viser bogen nye veje til at arbejde anderledes med kerneopgaven.
Social kapital i organisationerhenvender sig til ledere på alle niveauer, specialister, konsulenter samt medarbejdere, der ønsker en dybere forståelse af begrebet social kapital og dets anvendelsesmuligheder.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Hanne V. Moltke / Heidi Graff
Sideantal: 320
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Imperiet/Nete Banke
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Illustreret af: Tove Krebs Lange
Udgiver: Dansk Psykologisk Forlag
Bredde: 154 mm
Højde: 226 mm
Dybde: 22 mm
Vægt: 585 g
Serie: Erhvervspsykologiserien
Udgivelsesdato: 26 Feb 2014
Oplagsdato: 30 Mar 2016
Varefakta
Reference

b-9788777069000

Udgivelsesår

2014

Sprog

Dansk

Social kapital i organisationer - Ledelse, kommunikation og samarbejde Dansk Psykologisk Forlag