Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier

Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:· Find jeres formål med at anvende sociale medier· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Astrid Haug
Sideantal: 216
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Helle Harder
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 140 mm
Højde: 222 mm
Dybde: 16 mm
Vægt: 346 g
Udgivelsesdato: 09 Oct 2014
Oplagsdato: 25 Nov 2014
Varefakta
Reference

b-9788702160604

Sprog

Dansk

Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier Gyldendal