Set gennem nettet - organisationers troværdighed på hjemmesider

Set gennem nettet - organisationers troværdighed på hjemmesider Forstør

140,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Bogen handler om de kommunikationsvilkår, der gælder på nettet og ser på, hvad de kræver for afsenderen, hvis man vil fremstå troværdigt. Hjemmesider er afslørende, fordi de både viser det, virksomheden prøver at fremstå som - og samtidig ofte en del om, hvordan man egentlig er. Er der ikke sammenfald, svækkes troværdigheden. Ethos på hjemmesider skal altså komme indefra, og hvad det i praksis kan indebære, skitserer bogen et bud på.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Elisabeth Hoff-Clausen
Sideantal: 92
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 168 mm
Højde: 239 mm
Dybde: 5 mm
Vægt: 186 g
Serie: Den kommunikerende organisation.
Udgivelsesdato: 10 Feb 2002
Oplagsdato: 06 Sep 2010
Varefakta
Reference

b-9788759309452

Udgivelsesår

2002

Sprog

Dansk

Set gennem nettet - organisationers troværdighed på hjemmesider Samfundslitteratur