Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse• Servicebeviset• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints• Drift og implementering af serviceydelser

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Søren Bechmann
Sideantal: 208
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 140 mm
Højde: 220 mm
Dybde: 17 mm
Vægt: 341 g
Udgivelsesdato: 19 Feb 2012
Oplagsdato: 21 Jul 2015
Varefakta
Reference

b-9788702120424

Sprog

Dansk

Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør Gyldendal