Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret Forstør

295,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Bogen tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.


Indholdsoversigt
DEL I: DANSKE REGLER Love & bekendtgørelser - Generelt Love & bekendtgørelser - Specialområder Retningslinjer & vejledninger
DEL II: EU REGLER & INTERNATIONALE VEDTAGELSER Internationale vedtagelser Direktiver

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Caroline Heide-Jørgensen red.
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 4
Udgiver: Djøf
Bredde: 211 mm
Højde: 296 mm
Dybde: 28 mm
Vægt: 1323 g
Udgivelsesdato: 03 Sep 2015
Oplagsdato: 03 Sep 2015
Varefakta
Reference

b-9788757434453

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk