Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret Forstør

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.


Indholdsoversigt DEL I: DANSKE REGLER Love & bekendtgørelser - Generelt Love & bekendtgørelser – Specialområder Retningslinjer & vejledninger
DEL II: EU REGLER & INTERNATIONALE VEDTAGELSER Internationale vedtagelser Direktiver

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Caroline Heide-Jørgensen red.
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 3
Udgiver: Djøf
Bredde: 213 mm
Højde: 296 mm
Dybde: 30 mm
Vægt: 1317 g
Udgivelsesdato: 28 Aug 2014
Oplagsdato: 28 Aug 2014
Varefakta
Reference

b-9788757433708

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk