Regelsamling i markedsføringsret

Regelsamling i markedsføringsret Forstør

320,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.


Indholdsoversigt DEL I: DANSKE REGLER Love & bekendtgørelser - Generelt Love & bekendtgørelser – Specialområder Retningslinjer & vejledninger
DEL II: EU REGLER & INTERNATIONALE VEDTAGELSER Internationale vedtagelser Direktiver

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Caroline Heide-Jørgensen red.
Sideantal: 438
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Udgiver: Djøf
Bredde: 212 mm
Højde: 296 mm
Dybde: 26 mm
Vægt: 1261 g
Udgivelsesdato: 31 Aug 2013
Oplagsdato: 31 Aug 2013
Varefakta
Reference

b-9788757431186

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk