Planlæg kommunikationen

Planlæg kommunikationen Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne bruges ineffektivt, og at de med stor sandsynlighed vil gentage fejlene.Bogen giver anvisninger til, hvordan man kan planlægge målrettede kommunikationsindsatser og har altså fokus på den proces, der ligger forud for selve kommunikationen. Gennem en række cases får du desuden indsigt i, hvordan planlægningen er grebet an andre steder, og hvilke konsekvenser det har haft.Skal man altid lægge kommunikationsplaner? Svaret er: Ja! I alle situationer, hvor en afsender af et budskab ønsker at opnå noget bestemt hos en eller flere modtagere, vil det være formålstjenstligt at lægge en plan først. Jo mere bevidst planlægningen er, jo større er sandsynligheden for, at det går som forventet, og at du lærer noget af processen.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Tom Nervil
Sideantal: 274
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Damstedt
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 128 mm
Højde: 200 mm
Dybde: 25 mm
Vægt: 375 g
Udgivelsesdato: 10 May 2011
Oplagsdato: 10 May 2011
Varefakta
Reference

b-9788702089523

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk