... og husk lige at sige undskyld - Krisekommunikation i praksis

... og husk lige at sige undskyld - Krisekommunikation i praksis Forstør

250,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Kriser inddeles overordnet i to typer: de pludselige kriser og de ulmende kriser. En pludselig krise er en uforudset hændelse, der rammer uden varsel, og som har konsekvenser for kunderne, medarbejderne, medlemmerne, aktionærerne, samarbejdspartnere eller offentligheden.En ulmende krise er et problem, der ikke bliver taget hånd om. Ulmende kriser kan være bevidste handlinger, undladelsessynder eller manglende handlinger eller beslutninger. Hvad der end rammer en eller ens virksomhed, så skal man kunne kommunikere hensigtsmæssigt i denne situation. Så hvad gør en leder, en person eller en virksomhed med kommunikationen, når krisen rammer? Schantz’ bog går grundigt til værks!Bogen har konkrete huskeregler, anbefalinger og refleksioner til enhver, der kan komme ud for at skulle kommunikere under ogom en krise. Og hvem kan ikke risikere det?… og husk lige at sige undskyld, ikke?!

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Yvonne Schantz
Sideantal: 142
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Damstedt
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 130 mm
Højde: 200 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 208 g
Udgivelsesdato: 04 Apr 2011
Oplagsdato: 04 Apr 2011
Varefakta
Reference

b-9788702097276

Sprog

Dansk

... og husk lige at sige undskyld - Krisekommunikation i praksis Gyldendal