Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier

Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier Forstør

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen.Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som "bløde". Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at: - skærpe brandretning og innovation- få sine politiske interesser og relationer udviklet- få succes med forandringer Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment.Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010.Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer .

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jesper Højberg Christensen
Sideantal: 374
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 134 mm
Højde: 206 mm
Dybde: 30 mm
Vægt: 509 g
Udgivelsesdato: 24 May 2010
Oplagsdato: 24 May 2010
Varefakta
Reference

b-9788702076493

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier Gyldendal