Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier

Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre forretning? Og hvordan kan ledelsen skære igennem de utallige forslag om synliggørelse, politisk indflydelse, forandringsprojekter, sociale medier og kampagner? At balancere i alt dette er den nye strategiske udfordring for topledelsen. Når forretningens kommunikerer giver ledelsen i det private og det offentlige håndfaste anvisninger til, hvordan den skaber strategier på områder, som traditionelt opfattes som ”bløde”. Bogens mange instruktive modeller og eksempler viser skarpe scenarier og giver råd til, hvordan kommunikationsprocesser kan løfte hele organisationen ved at: - skærpe brandretning og innovation - få sine politiske interesser og relationer udviklet - få succes med forandringer Jesper Højberg Christensen punkterer en række myter og udfordrer blandt andet de paradigmer, hvor man i virksomheden tænker medier i stedet for forretning, discipliner i stedet for integration og central styring i stedet for netværk og empowerment. Jesper Højberg Christensen blev udnævnt til adjungeret professor på CBS den 12. maj 2010. Læs et gratis kapitel fra Når forretningen kommunikerer.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jesper Højberg Christensen
Sideantal: 374
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 5
Udgave: 2
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 125 mm
Højde: 200 mm
Dybde: 32 mm
Vægt: 480 g
Udgivelsesdato: 03 Jun 2012
Oplagsdato: 19 Aug 2015
Varefakta
Reference

b-9788702135046

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier Gyldendal