Mød din kunde - Guide til effektiv kommunikation

Mød din kunde - Guide til effektiv kommunikation Forstør

200,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde . De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Malene Bjerre
Sideantal: 112
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Tegnet af: Søren Roed Schack
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 120 mm
Højde: 177 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 131 g
Udgivelsesdato: 22 Aug 2011
Oplagsdato: 28 Feb 2016
Varefakta
Reference

b-9788702106015

Sprog

Dansk

Mød din kunde - Guide til effektiv kommunikation Gyldendal