Markedsret Del 2

Markedsret Del 2 Forstør

600,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).


Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.
Indholdsoversigt Omnummerering af traktatbestemmelserne Forord Kapitel 3. God markedsføring Forkortelsesliste Litteraturliste Domsregister Stikordsregister

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Madsen Palle Bo
Sideantal: 354
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 6
Udgiver: Djøf
Bredde: 160 mm
Højde: 236 mm
Dybde: 26 mm
Vægt: 683 g
Udgivelsesdato: 15 Mar 2015
Oplagsdato: 15 Mar 2015
Varefakta
Reference

b-9788757434194

Sprog

Dansk