Målgruppeanalyse - Lær din målgruppe at kende

Målgruppeanalyse - Lær din målgruppe at kende Forstør

219,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt - en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne - er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig.
Målgruppeanalysehandler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres.
Målgruppeanalysegiver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser - og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde.
Bogen henvender sig til uddannelser inden for kommunikation, markedsføring og produktudvikling. Også virksomheder og medarbejdere, der gerne vil have en dybere forståelse for og viden om deres målgruppe, kan hente viden til at afdække behov og præferencer.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Christian Viktor Rasmussen / Louise Harder Fischer
Sideantal: 136
Sprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Illustreret af: Per Elbke
Tegnet af: Per Elbke
Fagredaktør: Louise Harder Fischer,Christian Viktor Rasmussen
Udgiver: Nyt Teknisk Forlag
Udgivelsesdato: 17 Aug 2008
Varefakta
Reference

b-9788757125207

Udgivelsesår

2008

Sprog

Dansk

Målgruppeanalyse - Lær din målgruppe at kende Nyt Teknisk Forlag