Ledelse af kommunikation - Erfaringer fra kommunikationsledelse i praksis

Ledelse af kommunikation - Erfaringer fra kommunikationsledelse i praksis Forstør

250,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Ledelse af en virksomheds kommunikationsproces har udviklet sig til et alfa og omega for at få foretagendets generelle ledelsesproces til at fungere. Det er en kompliceret opgave at realisere dette krav.

For det første findes der ikke en almindeligt accepteret teoretisk begrebsdannelse, man kan ikke kommunikere om kommunikation.

For det andet er hver enkelt virksomhed og hver enkelt del heraf at opfatte som en kultur i sig selv med sin egen måde at kommunikere på.

For det tredje danner den revolutionerende udvikling af informationsteknologi basis for en ikke ledet (kaotisk) udvikling i dens anvendelse.

Kreative ledere hæfter sig dog mere ved udviklingens ledelsesmæssige udfordringer og muligheder, end de standser op ved dens begrænsninger. Dette giver bogen fire lærerige eksempler på: D.A.F. ved Preben Kjær , FDM. ved Thomas Møller og Barbara Borre Lange, DSB ved Anna Vinding og SKAT ved Peter Loft.




Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Anna Vinding / Thomas Møller Thomsen / Peter Loft / M.Fl
Sideantal: 117
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Handelshøjskolens Forlag
Bredde: 157 mm
Højde: 231 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 227 g
Udgivelsesdato: 06 Jun 2011
Oplagsdato: 06 Jun 2011
Varefakta
Reference

b-9788762903982

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk

Ledelse af kommunikation - Erfaringer fra kommunikationsledelse i praksis Handelshøjskolens Forlag