Det lærende brand - idérig branding til idésultne forbrugere

Det lærende brand - idérig branding til idésultne forbrugere Forstør

299,95 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Forbrugerne ændrer sig hele tiden, og det samme gør virksomhedens mærkevare i forbrugernes bevidsthed. Derfor skal virksomhederne arbejde med en læringsstrategi for deres mærkevarer - lærende brands - hvis de skal fastholde deres position eller tilkæmpe sig en ny.
Claus Buhl opstiller en række simple arbejdspunkter i denne bog, der sætter virksomheder i stand til at analysere, hvordan de skal arbejde med det lærende brand. Han gør op med traditionel markedsføring og brandingstrategi, og han viser læserne, hvordan forandringer i virksomhedernes omgivelser påvirker deres brands.
Hvordan kommer vi så videre? Virksomhederne skal give brandet et indhold, der gør, at forbrugerne vil tage det med ind i deres liv. Samspillet mellem forbrugerne og mærkevarerne bliver tæt, og det skal virksomhederne lære af.
De brands, der ikke lærer dette, vil ende som ubetydelige mærker, hvor det er pris og ikke navn, der tæller.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Claus Buhl
Sideantal: 197
Sprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Børsen
Bredde: 156 mm
Højde: 227 mm
Dybde: 18 mm
Vægt: 383 g
Udgivelsesdato: 31 Mar 2005
Oplagsdato: 31 Mar 2008
Varefakta
Reference

b-9788776640613

Udgivelsesår

2005

Sprog

Dansk

Det lærende brand - idérig branding til idésultne forbrugere Børsen