Den svære kundesamtale

Den svære kundesamtale Forstør

225,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Der er mange forståelser af, hvad en svær kundesamtale kan være. Det kan være alt fra simple indvendinger, en personlig konflikt under udvikling, til et direkte psykisk overgreb på medarbejderen Fælles for disse situationer er, at de ofte er svære for den enkelte at håndtere i det daglige arbejde.Det er disse situationer, der tages under behandling i denne bog.
Kapitlerne udfoldes som samspil mellem teori, cases, opgaver og redskaber, og tager udgangspunkt i kundens oplevede situation. Hvordan kommunikerer du med kunden – og hvordan får du struktureret samtalen, så kunden og du selv får en positiv oplevelse, den svære samtale til trods?
Den svære kundesamtale henvender sig til ledere og medarbejdere, der dagligt sidder med direkte kontakt til kunder, brugere, klienter inden for ekspedition, rådgivning, hotline, salg o. lign., herunder både fysiske møder og telefonsamtaler.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jesper Mark Matthiassen / Per Rasmussen
Sideantal: 87
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Systime
Bredde: 170 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 5 mm
Vægt: 198 g
Udgivelsesdato: 09 Feb 2012
Oplagsdato: 09 Feb 2012
Varefakta
Reference

b-9788792711021

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk