Blog kunder i butikken - om anvendelsen af weblogs i markedsføring

Blog kunder i butikken - om anvendelsen af weblogs i markedsføring Forstør

195,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Denne bog handler om et nyt fænomen i webmediet. Det drejer som om weblogs, mere populært kaldet blogs.
Bloggen er en græsrodsgenre, da den er udviklet spontant af ikke-kommercielle brugere af webmediet. Gennem bloggen udtrykker man sig personligt på nettet i elektronisk dagbogsform.
Bogen beskriver, hvad der kendetegner bloggen, og udforsker mulighederne for at anvende den som et redskab i markedsføring gennem det elektroniske medie. Bloggen er den nyeste måde at gøre et website levende på. For bloggen giver et website en menneskelig stemme. Den er et middel til at komme i dialog med omverdenen på en måde, som det ordinære website slet ikke kan. Bloggen kan blive erstatningen for den personlige kontakt, som er forsvundet som følge af den teknologiske udvikling.
Virksomheder m.v. får en menneskelig stemme gennem bloggen, og går atter i dialog med kunden, men denne gang virtuelt. Hvis man som virksomhed eller organisation beslutter sig til at kaste sig ud i et forsøg med at blogge, er det vigtigt at gøre det ordentligt fra begyndelsen. En velovervejet, nøje planlagt lancering af bloggen med udgangspunkt i en klar strategi er en nødvendig forudsætning for succes. Derfor indeholder denne bog en gennemgang af de overvejelser, man bør gøre sig under planlægningen og vedligeholdelsen af en blog.
Lis Holmer cand. mag. og lektor ved Syddansk Universitets kandidatuddannelse i webkommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Holm L
Sprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Djøf
Bredde: 135 mm
Højde: 209 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 157 g
Udgivelsesdato: 01 May 2006
Oplagsdato: 01 May 2006
Varefakta
Reference

b-9788762903050

Sprog

Dansk

Blog kunder i butikken - om anvendelsen af weblogs i markedsføring Djøf