Bedre borgerkontakter - Kommunikér professionelt med borgerne

Bedre borgerkontakter - Kommunikér professionelt med borgerne Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Aldrig har det offentlige brugt så mange ressourcer på at servicere borgere, og aldrig har borgerne haft så store forventninger til service fra det offentlige. Jo mere service det offentlige giver, og jo mere forventningsfulde borgerne bliver, jo mere er det nødvendigt at være bevidst om, hvad der sker i mødet mellem borgeren og den offentligt ansatte.Hvad enten der er tale om skole-hjem-samtalen, ekspeditionen ved borgerskranken eller kontakten mellem plejeansat og pårørende, så spiller kommunikationen med klienter, forældre, pårørende eller borgeren den afgørende rolle for borgerens opfattelse af kvaliteten af offentlig service.Bedre borgerkontakter stiller skarpt på offentlige lederes ansvar for at motivere og sætte rammer for medarbejdere med borgerkontakt. Herudover introducerer bogen en række metoder til, hvordan offentlige ansatte kan styrke deres personlige kommunikation i mødet med borgeren.Bogen er en del af Gyldendal Public, der henvender sig til ledere og medarbejdere i det offentlige.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mads Bundesen / Ingeborg Østergaard
Sideantal: 215
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: Søren Roed Schack
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 128 mm
Højde: 200 mm
Dybde: 20 mm
Vægt: 309 g
Udgivelsesdato: 27 Feb 2011
Oplagsdato: 27 Feb 2011
Varefakta
Reference

b-9788702092677

Sprog

Dansk

Bedre borgerkontakter - Kommunikér professionelt med borgerne Gyldendal