10 digitale strategier

10 digitale strategier Forstør

150,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Verden er ved at blive digital. Hvad med din forretning?Ingen virksomheder kan længere sige sig fri for at blive påvirket af den stigende digitalisering. Det påvirker forretningsmodeller, konkurrencekraft, IT-infrastruktur, arbejdsmetoder, salgskanaler og marketing. Derfor bør digitaliseringen være en del af alle virksomheders strategiarbejde.Smartphones og tablets er ved at ændre den måde, vi kommunikerer på, og ikke mindst den måde, vi køber ting og tjenesteydelser på. Det er derfor afgørende at have overblik over, hvad det betyder for vores produkter, og hvilke muligheder det indebærer.I 10 digitale strategier præsenteres ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder lige nu, og som bør være på netop din agenda. Hvilken betydning har det lige nu og på længere sigt, og hvordan gør du? Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre. Bogen rundes af med en model for, hvordan man griber det digitale strategiarbejde an, så det er lige til at gå i gang med.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Tim Frank Andersen
Sideantal: 160
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: in2media.dk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 172 mm
Højde: 132 mm
Dybde: 19 mm
Vægt: 237 g
Udgivelsesdato: 18 Nov 2013
Oplagsdato: 18 Nov 2013
Varefakta
Reference

b-9788702150407

Sprog

Dansk