Digital Media Management - En helhedsorienteret metode

Digital Media Management - En helhedsorienteret metode Forstør

349,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online
Digital Media Managementforener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode 'HOME', som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Managementer 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Louise Harder Fischer / Marie Oosterbaan
Sideantal: 220
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 3
Tegnet af: Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck
Fagredaktør: Henrik Larsen
Udgiver: Nyt Teknisk Forlag
Udgivelsesdato: 07 Sep 2010
Varefakta
Reference

b-9788757127232

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk

Digital Media Management - En helhedsorienteret metode Nyt Teknisk Forlag