Diamanten - en model til kommunikationsplanlægning

Diamanten - en model til kommunikationsplanlægning Forstør

228,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

1. udgaven af bogen udkom i 2009 under titlen Kommunikationsplanlægning.

Bogen præsenterer en model til kommunikations- og kampagneplanlægning, som kan anvendes til enhver type af kommunikationsopgave for enhver type af organisation. Modellen, Diamanten, er med andre ord en fleksibel rammemodel, der samler de facetter, som er relevante at overveje, når man ønsker sit budskab hørt – ligegyldigt om man planlægger en traditionel kampagne eller søger gennemslagskraft i de sociale medier, og ligegyldigt om man er en stor eller lille organisation. Bogen henvender sig primært til kommunikationsstuderende og -undervisere på universiteter og andre højere læreanstalter, men alle, som arbejder med planlægning af kommunikation, vil kunne få glæde af bogen.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Flemming Smedegaard / Thomas Hestbæk Andersen
Sideantal: 192
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 170 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 13 mm
Vægt: 375 g
Udgivelsesdato: 14 Aug 2012
Oplagsdato: 14 Aug 2012
Varefakta
Reference

b-9788759315866

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Diamanten - en model til kommunikationsplanlægning Samfundslitteratur