Det grafiske udtryk i multimediedesign

Det grafiske udtryk i multimediedesign Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Bogen bruger mange og alsidige eksempler på, hvorledes teori og arbejdsmetoder kan føre til kreative løsninger, og i modsætning til de fleste bøger om grafisk design kommer den rundt om en række af de emner, der bør være almen viden hos enhver grafiker og designer. Den lægger op til debat og opfordrer læseren til at udvælge enkeltområder, hvor man fordyber sig mere.
"Denne bog er uundværlig for enhver, der beskæftiger sig med digitalt design, fordi den giver nødvendige overblik over alle de grafiske områder, der skal behandles, når man producerer design og grafik til web og cd." - Louise Harder Fisher, Ingeniøren 2000

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jesper I. Christensen
Sideantal: 208
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gad
Bredde: 217 mm
Højde: 262 mm
Dybde: 13 mm
Vægt: 598 g
Udgivelsesdato: 17 Mar 2003
Oplagsdato: 17 Mar 2003
Varefakta
Reference

b-9788712039952

Udgivelsesår

2003

Sprog

Dansk