Cooperative Learning og klasseledelse

Cooperative Learning og klasseledelse Forstør

687,50 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online
Vurdering for læring i klasserummet
Vurdering FOR læring adskiller sig fra vurdering AF læring ved at være et konstruktivt og ikke mindst fremadrettet redskab for både lærere og elever til løbende at 'justere på knapperne' i undervisningen. På baggrund af tydelige mål og klare kriterier kan læreren bruge vurdering for læring til at give feedback samt tilrettelægge og differentiere undervisningen. Tilsvarende kan eleven bruge vurdering for læring til at få indsigt i og ejerskab over egen læreproces.
Bogen er opdelt i to dele: I bogens første del introducerer Trude Slemmen til vurdering for læring og den nyeste forskning på området. I bogens anden del præsenteres ti vejledende principper, som kan bruges til at implementere vurdering for læring i klasserummet. Bogen er fuld af inspirerende praksiseksempler og konkrete redskaber.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mette Stange
Sideantal: 163
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Dafolo
Udgivelsesdato: 29 Aug 2012
Oplagsdato: 29 Aug 2012
Varefakta
Reference

b-9788772816777

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk