Brug og reception af medier

Brug og reception af medier Forstør

120,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Bogen beskriver, hvordan mennesker inddrager medier som indhold og teknologier i deres liv. I bogen viser Kim Schrøder således, hvordan vi sammensætter medie-repertoirer, der passer til vores behov, og hvordan nogle af os i stigende grad deltager i frembringelsen af medieindhold efter de nye mediers indtog. Kim Schrøder gennemgår, hvordan brugs- og receptionsforskningen har udviklet sig fra tidligere forsknings fokus på mediernes effekter på individer og samfund, til at kunne forstå, hvordan og hvorfor folk vælger mellem og bruger det overvældende udbud i mediesupermarkedet. Bogen giver desuden en overskuelig indføring i både historiske perspektiver, forskningens væsentligste resultater og de vigtigste metodiske greb, den betjener sig af.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kim Schrøder
Sideantal: 110
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation
Udgivelsesdato: 02 Oct 2016
Oplagsdato: 02 Oct 2016
Varefakta
Reference

b-9788759316993

Sprog

Dansk