Branding - Teori, modeller, analyse

Branding - Teori, modeller, analyse Forstør

448,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere. Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om: brandarkitektur, corporate branding, storytelling, storytelling som ledelsesværktøj, co-branding, celebrity branding, brandpersonlighed, oplevelsesbaseret branding, place branding, online branding, employer branding, brand equity og brandets byggeklodser. Denne grundbog er skrevet til studerende på videregående uddannelser, især til bachelorniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Heidi Hansen
Sideantal: 403
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 24 mm
Vægt: 740 g
Udgivelsesdato: 12 Aug 2012
Oplagsdato: 21 Feb 2016
Varefakta
Reference

b-9788759315675

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Branding - Teori, modeller, analyse Samfundslitteratur