ADusa - Aspects of American Advertising

ADusa - Aspects of American Advertising Forstør

218,75 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

I bogen behandles en række spændende emner fra den amerikanske reklameverden, fx sportsreklamer, turistreklamer, reklamer målrettet særlige aldersgrupper eller etniske minoriteter og forholdet mellem teenagers og reklamebranchen. Derved giver bogen også et interessant indblik i både sociale og kulturelle forhold i USA.Bogen kombinerer fagligt indhold med emner, som eleverne ofte finder interessante, hvilket giver et godt grundlag for at træne mundtlig sprogfærdighed.Bogen er udstyret med opgaver og gloser til hvert kapitel og henvender sig til HHX-uddannelsens første år, HG-uddannelsens niveau C, samt tilsvarende niveauer.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: John Hird / Philip Hayles
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lotte Bruun Rasmussen - Lotte Bruun Rasmussen
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 175 mm
Højde: 251 mm
Dybde: 5 mm
Vægt: 231 g
Udgivelsesdato: 30 Sep 1998
Oplagsdato: 30 Sep 1998
Varefakta
Reference

b-9788700347823

Udgivelsesår

1998

Sprog

Dansk