Ads

Ads Forstør

292,19 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Reklamernes verden
Ads er en ny titel i temaserien Close-up . Eleverne får indblik i reklamernes varierede sprogbrug og får indsigt i kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Bogen byder på en lang række trykte reklamer og et varieret udbud af tekster med forskellige indgangsvinkler til temaet. Eleverne kan bl.a. læse en sangtekst om et par mærkesko, en artikel om fremtidens reklamer på månen og en oplysningskampagne om USA's First Amendment . Teksterne er afpasset målgruppen og grundigt glosseret.

Temaserie til engelsk i 8.-10. klasse
Close-uper Gyldendals nye temaserie til engelsk i 8.-10. klasse. Bøgerne byder på aktuelle emner og et bredt og varieret tekstudbud. Temaerne belyses fra flere forskellige vinkler, og eleverne præsenteres for relevante kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Der er fokus på de kommunikative færdigheder, og bøgernes tekster og opgavetyper lægger op til analyse og debat. Hver bog indeholder et opslag om det konkrete tema med nyttige tips til den mundtlige prøvetræning.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Conrad Kisch
Sideantal: 64
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Karen Christensen
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: Karen Christensen
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 196 mm
Højde: 270 mm
Dybde: 7 mm
Vægt: 217 g
Serie: Close-up
Udgivelsesdato: 24 Aug 2010
Oplagsdato: 24 Aug 2010
Varefakta
Reference

b-9788702048735

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk