Virksomhedens brug af digitale medier

Virksomhedens brug af digitale medier Forstør

168,75 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Bogen er skrevet til faget IT og kommunikation på Akademiuddannelserne.Den er bygget op omkring virksomhedens kommunikation via IT. De digitale medier skaber nye muligheder for virksomhedens kommunikation til de ansatte, eksterne interessenter og målgrupper.Forfatteren sætter fokus på kommunikation via medier som inter-, intra- og ekstranet, mail og mobiltelefoner samt andre digitale medier.Bogen indeholder en stor case, som er velegnet til brug for opgaveløsning.Virksomhedens brug af digitale medier indgår i en serie på 3 grundbøger af samme forfatter til faget IT og kommunikation. De 2 andre bøger i serien er: Virksomhedens netværkskommunikation og Databaser i virksomheden.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kirsten Møller Wissing
Sideantal: 122
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: 2krogh
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: e-bog (pdf-format)
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Unknown Autogenerated
Udgivelsesdato: 24 Apr 2008
Oplagsdato: 24 Apr 2008
Varefakta
Reference

b-9788776756871

Udgivelsesår

2008

Sprog

Dansk

Virksomhedens brug af digitale medier Unknown Autogenerated